دادستان كل كشور: اقدام دختر خیابان انقلاب، بچه گانه است، این كارها از روی نادانی است

دادستان كل كشور: اقدام دختر خیابان انقلاب، بچه گانه است، این كارها از روی نادانی است جوان بین دادستان كل كشور: اقدام دختر خیابان انقلاب، بچه گانه است، این كارها از روی نادانی است


حجت الاسلام محمدجعفر منتظری روز چهارشنبه در حاشیه گردهمایی مسئولان حقوقی و امور مجلس نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران اضافه كرد: این امر جزئی است و در مجموعه 80میلیون نفری كشور ما شاهدیم كه بانوان محجبه، با چادر یا حجاب تعریف شده و دارای پاكدامنی و عفاف لازم هستند و به خودشان اجازه این حركات را نمی دهند. منتظری تاكیدكرد: خانم ها توجه داشته باشند كه در كشور ما، حجاب لازم است و كسانی كه اعتقاد به اسلام دارند آن را رعایت می كنند و به آن ملتزم هستند و افراد دیگر هم باید بدانند كه حفظ حجاب، رعایت قانون كشور ما است.
وی ادامه داد: كسی حق ورود به زندگی خصوصی افراد را ندارد اما باید توجه كرد در جامعه باید ملتزم به قوانین باشیم.
دادستان كل كشور اظهار داشت: به نظر من كسانی كه این كارها را می كنند از روی نادانی و تحریك احساسات و القائاتی است كه از خارج كشور، انجام می گردد و این حركات بچه گانه است؛ باید توجه داشته باشند كه این حركات تاثیری بر جامعه ما ندارد.
منتظری افزود: اگر كسی بی حجاب باشد، جرم است و از نظر قانونی باید تحت تعقیب قرار گیرد اما اعتقاد داریم كه با تذكر باید فرد متنبه شود.
دادستان كل كشور با اشاره به مسائل و سوء استفاده های اخیر برخی مدیران نفتی، اظهار داشت: دستگاه های اجرایی باید پیش از وقوع جرم، اقدام پیشگیرانه داشته باشند و مانع از به وجود آمدن چنین اتفاقاتی شوند نه اینكه شاهد فرار این افراد باشیم.
وی اضافه كرد: این طبیعی است كه در دستگاه ها، افراد ناسالمی هم باشند اما دستگاه ها باید نظارت ها را بالا برند تا تعداد مجرمان كاهش یابند.
منتظری افزود: شاهد می باشیم كه این نوع سوء استفاده ها را فرد یا افراد در سطح كلان انجام داده اند و این مورد نشان داده است كه فرد یا افرادی، زمینه را برای آنان مهیا كرده اند و پس از اینكه آنها فرار كردند، آقایان فهمیده اند.
دادستان كل كشور تصریح كرد: با عنایت به اینكه در این خصوص رقم مشخص نمی باشد نمی توانیم اظهار نظر نماییم.
منتظری در پاسخ به سئوالی درباره شناسایی افراد دو تابعیتی هم اظهار داشت: از وزارتخانه های خارجه و اطلاعات، خواسته ایم كه فهرست افراد دو تابعیتی را بدهند اما پاسخ لازم را از دستگاه اطلاعاتی دریافت نكرده ایم.
وی اضافه كرد: دستیابی به اطلاعات افراد دو تابعیتی، مشكل است به علت اینكه خودشان هم اعلام نمی كنند اما درخواست ما از دستگاه اطلاعاتی این است كه این افراد دو تابعیتی را شناسایی و اسامی آنها را اعلام نماید. ۴۲۴۲

1396/11/11
15:38:14
5.0 / 5
4449
تگهای خبر: جامعه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
جوان بین Javanbin
javanbin.ir - حقوق مادی و معنوی سایت جوان بین محفوظ است

جوان بین

اخبار جوانان و نوجوانان