افزایش خشونت خانگی مقابل زنان و كودكان در قرنطینه
به گزارش جوان بین شهروندآنلاین نوشت: نگرانی ها درباره در خطر بودن زنان و كودكان در خانواده های لطمه پذیر رو به افزایش است. فعالان حقوق كودكان و زنان و البته مسئولان سازمان بهزیستی در گفتگو با «شهروند» از بیشترشدن تماس ها با صداهای مشاور و اورژانس اجتماعی درباره كودك و همسرآزاری در خانه ها خبر می دهند و می گویند میزان تماس ها توسط خانواده ها از اول اسفند تا به حال، افزایش معنادار داشته است.
۱۳۹۹/۰۱/۱۹ ۲۳:۰۵:۴۹