روش های ثبت و پیگیری درخواست ها و مطالبات مردمی از كمیته امداد
جوان بین: مدیر ارتباطات مردمی كمیته امداد با تشریح روش های ثبت و پیگیری درخواست ها و مطالبات مردم از كمیته امداد اظهار داشت: ۹۰ درصد درخواست های دریافت شده توسط واحد ارتباطات مردمی این نهاد، به عرضه خدمت منجر گردیده است.
به گزارش جوان بین به نقل از ایسنا، نویدرضا خدیوی با اشاره به اینکه جامعه هدف کمیته امداد محروم ترین اقشار جامعه هستند، اضافه کرد: وظیفه ذاتی کمیته امداد رسیدگی به امور نیازمندان و رفع مشکلات آنان است و تلاش همه امدادگران در سرتاسر کشور به همین هدف معطوف است.
وی با اشاره به اینکه بخشی از مراجعات نیازمندان به کمیته امداد به صورت حضوری به دفاتر شهرستانی، استانی و همینطور دفتر مرکزی این نهاد انجام می شود، افزود: تمامی درخواست های حضوری مددجویان بعد از انجام مصاحبه و معرفی به واحدهای تخصصی مورد رسیدگی قرار می گیرد.
مدیر ارتباطات مردمی کمیته امداد تصریح کرد: در کنار مراجعات حضوری، همکاران مجموعه امداد از راه پاسخگویی به تماسهای تلفنی، ضمن دریافت و ثبت درخواست های مردمی و ارجاع آن به واحدهای مربوطه، به مطالبات آنان رسیدگی می کنند.
خدیوی به روش های نوین ارتباط با مردم در کمیته امداد اشاره نمود و اظهار داشت: پایگاه اینترنتی کمیته امداد، و امداد الکترونیک به آدرسE.EMDAD.IR علاوه بر امکان ثبت ۲۶ درخوست نیازمندان، با عرضه کد رهگیری، امکان پیگیری مطالبات را تا حصول نتیجه فراهم نموده است.
وی افزو: همینطور صفحه شخصی در شبکه های اجتماعی و ایمیل رئیس کمیته امداد در دسترس عموم مردم و نیازمندان قرار گرفته تا علاوه بر ثبت نیازمندی ها، پیشنهادها و انتقادات سازنده خویش را به صورت مستقیم به اطلاع بالاترین مقام اجرایی کمیته امداد برسانند. محتوای ایمیل ها در یک فرایند تخصصی بررسی و تا اعلام نتیجه از واحد مربوطه، پیگیری می شود.
مدیر ارتباطات مردمی کمیته امداد اظهار نمود: تلاش همکاران ما در واحد ارتباطات مردمی کمیته امداد این است که هیچ تماس تلفنی، پیامکی و حتی کامنت های مردم بی پاسخ نماند و در همین زمینه طی چند ماه گذشته بیشتر از ۹۰ درصد تماس ها و درخواست ها به عرضه خدمت منجر شده و حدود ۱۰ درصد هم مواردی بوده که در قالب وظایف و مأموریت های این نهاد قرار نداشته یا بعد از بررسی ها مشخص شده فرد مورد نظر از نظر وضعیت اقتصادی و اجتماعی مستحق دریافت خدمات مورد نظر نبوده است.
خدیوی با اشاره به انواع خدمات مورد درخواست مردم و نیازمندان در سامانه ارتباطات مردمی این نهاد، اظهار داشت: درخواست وام، کمک بلاعوض، خدمات اشتغال، جهیزیه و حوزه درمان بیشترین فراوانی مطالبات مردمی را به خود مختص کرده است.
وی به سفرهای استانی رئیس کمیته امداد اشاره نمود و اضافه کرد: رئیس کمیته امداد در سفرهای استانی خود به صورت مستقیم با مردم ارتباط گرفته و درخواست های افراد نیازمند در این سفرها به صورت مشخص ثبت و بررسی می شود و در صورت نیاز، این درخواست ها برای رسیدگی بهتر به دفتر استان مربوطه ارسال و تا رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیری خواهد شد.
خدیوی تصریح کرد: سامانه پیامکی سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۱۰۰۰ برای دریافت درخواست های مردمی فعال است و همینطور سامانه تلفن گویا ۰۹۶۸۸۷ در واحد ارتباطات مردمی پاسخگوی نیازمندان به خدمت است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، مدیر ارتباطات مردمی کمیته امداد افزود: چهار خط ارتباطی ۲-۴۴۶۳۶۱۷۱، ۴۴۶۳۶۲۵۰ و ۴۴۶۷۳۱۵۳ واحد ارتباطات مردمی کمیته امداد هم آماده دریافت درخواست ها، پیشنهادات و نظرات شهروندان است.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب