معاون استاندار گیلان تاكید كرد؛

اعلام آخرین وضعیت بكارگیری جوانان و بانوان در مشاغل مدیریتی

اعلام آخرین وضعیت بكارگیری جوانان و بانوان در مشاغل مدیریتی جوان بین: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گیلان به دستگاه های اجرایی تاكید نمود كه آخرین وضعیت بكارگیری جوانان و بانوان در مشاغل مدیریتی را اعلام نمایند.


به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی استانداری گیلان به ایرنا، محمدحسین اصغریان در كارگروه بررسی آخرین اطلاعات جمع آوری شده از برخی دستگاه ها در پست های مدیریتی بیان داشت: در این جلسه ساز و كارهای اجرایی شدن هرچه سریع تر ابلاغیه استاندار گیلان درخصوص بهره گیری بیش از پیش از ظرفیت بانوان و جوانان در سطوح مختلف مدیریتی و تربیت مدیران آینده مورد بررسی قرار گرفت.
وی با بیان اینكه دستگاه های اجرایی موظف به انعكاس آخرین وضعیت بكارگیری نیروهای جوان و بانوان در مشاغل مدیریتی حداكثر ظرف مدت یك هفته به كارگروه هستند، افزود: شرایط افراد برای انتصاب در این قالب، مطابق آیین نامه ها و دستورالعمل های صادره كشوری حداكثر تا پایان هفته جاری توسط دبیرخانه كارگروه تهیه و به دستگاه ها و شركت های مشمول ابلاغ می شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گیلان خاطرنشان كرد: طی هفته آینده جلسات توجیهی مدیران دستگاه های اجرایی و شركت های دولتی مشمول این دستورالعمل برگزار می شود تا زمینه اقدامات لازم حداكثر ظرف مدت دو ماه از تاریخ ابلاغ فراهم شود.
مصطفی سالاری پنجم مهرماه جاری یك روز پس از معارفه خود بعنوان استاندار گیلان، در اجرای سیاست ها و مواضع رئیس جمهوری مبنی بر بهره گیری بیش از پیش از ظرفیت بانوان و جوانان در سطوح مختلف مدیریتی و تربیت مدیران آینده، طرح بكارگیری جوانان و بانوان در مناصب مدیریتی را برای اجرا در سطح استان و شهرستان ها ابلاغ كرد.

 

1396/07/11
12:27:11
5.0 / 5
4665
تگهای خبر: جوانان , زنان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۱
جوان بین Javanbin
javanbin.ir - حقوق مادی و معنوی سایت جوان بین محفوظ است

جوان بین

اخبار جوانان و نوجوانان