انتظار برای دریافت جهزیه در خراسان شمالی

انتظار برای دریافت جهزیه در خراسان شمالی جوان بین: مدیر كل كمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی اظهار داشت بیش از 400 زوج تحت پوشش این نهاد دراین استان پشت نوبت دریافت جهیزیه می باشند.


عباس اهرابی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهاركرد: تابحال 776 زوج تحت پوشش كمیته امداد امام خمینی (ره) در این استان به ارزش ریالی 15 میلیارد و 485 میلیون ریال جهیزیه دریافت كرده اند.
وی اضافه كرد: 15 میلیارد و 210 میلیون ریال از محل صدقات و 12 میلیارد و 275 میلیون ریال از محل منابع دولتی برای تهیه جهیزیه این افراد تامین شده است.
مدیر كل كمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی اظهار داشت: تا آخر سال یك هزارو 500 فقره جهیزیه برای زوج های تحت پوشش در خراسان شمالی با اعتباری به مبلغ 54 میلیارد ریال اعطا خواهد شد.
وی اضافه كرد: درمدت مشابه سال قبل هم 989 فقره جهیزیه با اعتبار 17 میلیارد ریال اعتبار به زوج های تحت پوشش كمیته امداد امام خمینی(ره) اعطا شد.
اهرابی ازخیران درخواست كرد كه با عنایت به كمبود اعتبارات كمیته امداد استان، مساعدت های خویش را برای كمك به زوج های جوان در تهیه جهیزیه بیشتر كنند تا این زوج ها هم مانند دیگران زندگی شادی را آغاز كنند.
 

1396/07/14
14:36:14
5.0 / 5
4654
تگهای خبر: ازدواج , جوانان , خانواده
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
جوان بین Javanbin
javanbin.ir - حقوق مادی و معنوی سایت جوان بین محفوظ است

جوان بین

اخبار جوانان و نوجوانان