خدمات بستری بیمه شدگان تأمین اجتماعی در مراكز طرف قرارداد مجانی می شود
به گزارش جوان بین معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی استقرار سامانه نسخه الکترونیک را زمینه ساز ایجاد تحولات اساسی در خدمات درمانی ارزیابی کرد و اظهار داشت: در شهرهایی که فاقد مرکز درمانی ملکی تأمین اجتماعی هستند، فرانشیز بستری بیماران تحت پوشش تأمین اجتماعی در مراکز درمانی طرف قرارداد صفر می شود و خدمات بستری بیماران به صورت مجانی خواهد شد.
۱۳۹۹/۱۱/۱۵ ۱۸:۱۴:۱۴