كاتس:

اسرائیل با سخت ترین شرایط اقتصادی خود از زمان تشكیل روبه روست

اسرائیل با سخت ترین شرایط اقتصادی خود از زمان تشكیل روبه روست وزیر دارایی رژیم صهیونیستی ضمن بعید دانستن احتمال آغاز انتخابات چهارم، تصریح كرد كه این رژیم در سخت ترین شرایط اقتصادی خود از زمان تشكیل قرار دارد.


به گزارش جوان بین به نقل از ایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، رسانه های اسرائیلی اعلام کردند، یسرائیل کاتس، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی ضمن اعلام مخالفت خود با تعیین مالیات های جدید، احتمال آغاز انتخابات چهارم را بعید دانست و گفت، قصدی جهت استفاده از مسئله بودجه برای حضور در انتخابات ندارد.
وزیر دارایی رژیم صهیونیستی اظهار داشت: اسرائیل به صورت منطقه ای ویروس کرونا را برطرف خواهد نمود و هیچگاه به انسداد اقتصادی بازنخواهیم گشت. اسرائیل در سخت ترین شرایط اقتصادی خود از زمان تشکیل قرار دارد.
تبعات شیوع کرونا در اراضی اشغالی بر طرح کلی نظامی اسرائیل که آویو کوخاوی، رئیس ستاد کل ارتش آن فوریه گذشته اعلام نموده بود، تأثیر گذاشت.
این رژیم از دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آن کمک خواسته و از کنگره آمریکا درخواست کرده کمکی به ارزش ۴۷ میلیارد دلار عرضه کند.
اقتصاد رژیم صهیونیستی برای جبران خسارات به جا مانده از کرونا به سال ها جبران نیاز دارد و بورس آن هم در دوره کرونا ۲۷ درصد زیان دید.
مرکز آمار رژیم صهیونیستی تعداد کارمندانی که در دوره کرونا از مرخصی بدون حقوق و یا مرخصی های سالانه خود استفاده کردند، حدود دو میلیون و پانصد هزار کارمند یعنی ۴۰ درصد اعلام نمود.




منبع:

1399/03/29
11:30:41
5.0 / 5
2526
تگهای خبر: اقتصاد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۵
جوان بین Javanbin
javanbin.ir - حقوق مادی و معنوی سایت جوان بین محفوظ است

جوان بین

اخبار جوانان و نوجوانان