معاون وزیر ارشاد:

۴۵۰۰ موسسه مردمی قرآن و عترت در كشور فعال است

۴۵۰۰ موسسه مردمی قرآن و عترت در كشور فعال است ایرنا- معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: چهار هزار و 500 موسسه مردمی قرآن و عترت دارای مجوز از سازمان دارالقرآن کریم در کشور فعال است.


به گزارش جوان بین به نقل از ایرنا، عبدالهادی فقهی زاده یکشنبه شب در بازدید از موسسه قرآنی شهید ارسلان فهیمی بوشهر اضافه کرد: همین طور ۲ هزار و ۳۰۰ موسسه قرآن و عترت بعنوان واحدهای دریافت کننده مجوز از معاونت قرآن و عترت در کشور فعالیت دارند که این شمار با احتساب شعبه‎ هایی است که موسسه‎ ها به خود اختصاص داده اند.
وی بیان کرد: ۸۸ موسسه قرآنی در استان بوشهر فعالیت می نمایند که این شمار شامل مراکزی است که مجوز خودرا از معاونت قرآن و عترت و سازمان دارالقرآن کریم دریافت کرده اند.
فقهی زاده گفت: بوشهر یک استان قرآنی است که انتظار می ‎رود برکات و تجربیات بهادار ای که در این استان مشاهده می‎ شود مورد استفاده دیگران نیز قرار گیرد.
وی اضافه کرد: امیدواریم در سال آینده که بوشهر بعنوان پایتخت قرآنی کشور انتخاب می شود برکاتی به دنبال داشته باشد و برنامه ‏‎های بهادار و با کیفیتی توسط این استان در سطح ملی اجرا شود.
در این بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر نیز قول مساعد داد مشکلات موسسه قرآنی شهید فهیمی برای تامین فضای فیزیکی مناسب برطرف شود.
فاطمه کرمپور اضافه کرد: موسسه‎ های قرآنی از پیشگامان عرصه فعالیت ‏ها این حوزه محسوب می‎ شوند که در این ارتباط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف ترویج و تبلیغ فعالیت‏‎ های قرآنی به صورت ویژه از موسسه‎ ها حمایت می ‎کند.


1399/12/18
10:24:07
0.0 / 5
1109
تگهای خبر: كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۲
جوان بین Javanbin
javanbin.ir - حقوق مادی و معنوی سایت جوان بین محفوظ است

جوان بین

اخبار جوانان و نوجوانان