معافیت مالیاتی موسسات خیریه منوط به تکمیل ثبت نام در سامانه شد
به گزارش جوان بین مدیر کل دفتر امور حمایتی و توانمندسازی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام نمود: شرط برخورداری از معافیت مالیاتی موسسات خیریه، نام نویسی در سامانه tab17.mcls.gov.ir است.
به گزارش جوان بین به نقل از ایسنا، "مریم السادات میرمالک ثانی "تاکید کرد: موسسات خیریه بمنظور برخورداری از معافیت مالیاتی بر طبق بند (و) تبصره (۱۷) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور بمنظور ساماندهی و کارآمدسازی سیاست های حمایتی باید در سامانه معرفی شده از طرف وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی ثبت نام کنند.
وی اظهار داشت: موسسات خیریه لازم است تمامی مراحل مربوط به ثبت نام همچون درج شماره حساب های درخواستی را تکمیل کنند.
میرمالک اضافه کرد: طبق دستور العمل، مقرر شده است از تاریخ ۱۰ مرداد به بعد موسسات خیریه، تمامی پرداخت های حمایتی خودرا بوسیله حواله الکترونیک ساتنا/ پایا، با درج عدد ۱۱۰ و شناسه ملی موسسه خیریه در قسمت شناسه پرداخت انجام دهند.
مدیر کل دفتر امور حمایتی و توانمندسازی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اشاره کرد: گزارش پرداخت ها از بانک مرکزی دریافت و بعد از ثبت در سامانه به سازمان امور مالیاتی بمنظور بررسی ارسال می شود.
وی بیان کرد: به همین دلیل صاحبان امضای موسسه می توانند از پانزدهم اول هر فصل صورتحساب عملکرد موسسه و شناسنامه اقتصادی مدد جویان موسسه را برمبنای داده های پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان در پروفایل مربوطه خود در سامانه ببینند.
میرمالک با اشاره به این که راهنمای تمامی مراحل ثبت نام در قالب فیلم آموزشی، راهنما و دستور العمل در سامانه قابل رویت است، گفت: در همین راستا شماره تلفن ۰۲۱۲۵۰۰برای پاسخگویی به مخاطبان پیش بینی شده است.
مدیر کل دفتر امور حمایتی و توانمندسازی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اشاره کرد: متقاضیان می توانند سوالات خودرا به آدرس پست الکترونیکی که در سامانه آمده ارسال نمایند.
طبق گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، و ی اشاره کرد: پاسخگویی ظرف مدت ۴۸ ساعت صورت خواهد گرفت.
منبع: جوان بین
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب