2000 خانوار از حمایت کمیته امداد استان کرمان خارج شدند

2000 خانوار از حمایت کمیته امداد استان کرمان خارج شدند جوان بین: به گزارش جوان بین، کرمان رئیس کمیته امداد کشور ضمن اشاره به این که امروز جشن خودکفایی ۲۰۰۰ مددجوی استان کرمان را شاهد می باشیم که می توانند روی پای خود بایستند، اظهار داشت: جمعیت زیر پوشش کمیته امداد استان ۱۲۰ هزار خانوار بوده که این ۲۰۰۰ خانوار از آن کم شد.


سیدمرتضی بختیاری امروز ششم بهمن ماه در مراسم جشن خودکفائی ۲۰۰۰ مددجوی کمیته امداد استان کرمان و تجلیل از خیران اظهار نمود: امسال تا امروز دو مرحله جهیزیه توزیع کردیم که مرحله اول به مناسبت ولادت پیامبر اسلام صلی الله ضد و آله با کمک بنیاد مستضعفان، خیران و منابع دولتی کمیته امداد ۱۷ هزار سری جهیزیه تقدیم شد.
وی ادامه داد: مرحله دوم امروز است و در استان کرمان ۲۰۰۰ جهیزیه تقدیم نوعروسان می شود و در سرتاسر کشور ۴۲ هزار سری تا پایان امروز توزیع خواهد شد.
بختیاری در ادامه سخنانی خاطرنشان کرد: کسانی که در کمیته امداد شاغل هستند هیچ شانی جز خدمت به محرومین و نیازمندان ندارند و به این خدمت افتخار می نماییم.
رئیس کمیته امداد کشور ضمن اشاره به این که امروز جشن خودکفایی ۲۰۰۰ مددجوی استان کرمان را شاهد می باشیم که می توانند روی پای خود بایستند، اظهار داشت: جمعیت زیر پوشش کمیته امداد استان ۱۲۰ هزار خانوار بوده که این ۲۰۰۰ خانوار از آن کم شد.
وی اظهار نمود: یکی از مأموریت های کمیته امداد در جهت اشتغال و خودکفایی است و سال آینده متفاوت از سالهای گذشته خواهد بود و اشتغال و توانمندسازی در صدر برنامه های امداد قرار گرفته است.
بختیاری ضمن اشاره به این که مأموریت کمیته امداد یاد دادن ماهیگیری است، اظهار داشت: عزیزانی که سالمند و بیمار صعب العلاج هستند، تا انتهای عمر در خدمتشان هستیم و بقیه باید در چرخه اشتغال، مهارت آموزی و اشتغال زائی قرار بگیرند.
رئیس کمیته امداد کشور در قسمت دیگری از سخنانش در رابطه با مسکن مددجویان بیان نمود: دولت در مسکن خیلی به کمیته امداد کمک کرد و تفاهم نامه ساخت ۴۰ هزار مسکن در قرارگاه امام حسن مجتبی ضد السلام را داریم که تا آخر سال آینده برای نیازمندان روستاها مسکن راه اندازی نماییم و پیشبینی ما اینست تا آخر سال آینده مددجویی در روستاها بدون مسکن نخواهد بود و این خدمات بزرگی است.
وی اظهار نمود: اقتصاد و اشتغال روستا اگر متحول شود جلوی مهاجرت گرفته و مهاجرت معکوس اتفاق می افتد و ظرفیت های خیلی خوبی وجود دارد.
بختیاری در رابطه با پشتیبانی از اشتغال مددجویان بیان نمود: یکی از مسائل ما ضمانت بانکی بانوان سرپرست خانوار بود که مجلس در تبصره ۱۶ بودجه ۱۴۰۱ تصویب کرد صندوقی در این حوزه تاسیس و این کار را انجام بدهد که اساسنامه تدوین و کارها در حال انجام می باشد.
او در آخر از بانکهای عامل برای همراهی با کمیته امداد تشکر و درخواست نمود در دو ماه باقی مانده از سال پرونده های مددجویان را پرداخت کنند تا کمیته امداد به تعهدش برا ایجاد شغل امداد عمل کند.
به گزارش جوان بین به نقل از ایسنا، در این مراسم از خیران و فرزندان نخبه زیر پوشش کمیته امداد استان کرمان تجلیل شد.




منبع:

1401/11/07
19:26:57
5.0 / 5
397
تگهای خبر: اقتصاد , پشتیبانی , خدمات , شاغل
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
جوان بین Javanbin
javanbin.ir - حقوق مادی و معنوی سایت جوان بین محفوظ است

جوان بین

اخبار جوانان و نوجوانان