زیبایی نژاد خبر داد؛

۱۱۰۰ نقطه از تهران همراه گل بانگ الله اکبر نورافشانی می شود

۱۱۰۰ نقطه از تهران همراه گل بانگ الله اکبر نورافشانی می شود جوان بین: به گزارش جوان بین، مدیرکل فرهنگی معاونت اجتماعی شهرداری اظهار داشت: نورافشانی 1100 نقطه از سطح شهر به همراه گل بانگ الله اکبر در شب 22 بهمن ازجمله برنامه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در روزهای دهه فجر است.



به گزارش جوان بین به نقل از مهر، مصطفی زیبایی نژاد مدیرکل فرهنگی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران اظهار داشت: جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی، شامگاه ۲۱ بهمن ساعت ۱۹: ۳۰ تا ۲۱: ۳۰ انجام می شود. این جشن همراه با اجرای حمید عسگری و حسین حقیقی و گروههای سرود، برنامه های جذاب و نورافشانی ویژه در فرهنگسرای خاوران است.
وی اضافه کرد: جشن خانواده بزرگ ایران همراه با برنامه های صحنه ای (استیج) و پردیس فرهنگی، آموزشی، خدماتی، ایستگاه پذیرایی و.. در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن انجام می شود. ۳۵ پردیس فرهنگی، هنری و خدماتی با بیش از ۴۰۰ غرفه تخصصی به ارائه خدمات برای خانواده ها و کودکان و نوجوانان می پردازند. پذیرایی از شهروندان شرکت کننده در راهپیمایی، کرسی های تلاوت قرآن، غرفه های نقاشی و بازی و سرگرمی برای کودکان و نوجوانان از دیگر برنامه های ویژه ۲۲ بهمن محسوب می شود.
مدیرکل فرهنگی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در ادامه اظهار داشت: نهادهای شهرداری تهران شامل شرکت مترو، اداره کل سلامت، شرکت توسعه فضاهای فرهنگی، مرکز کارهای دینی، شورای عالی قرآن، سازمان آتش نشانی و ستاد گردشگری غرفه دارند. سازمان ورزش نیز پردیس اختصاصی ورزش و سرگرمی را از خیابان یادگار امام تا میمنت برپا می نماید. اظهار داشت: ۲۲ استیج در کنار پردیس های خدماتی با محوریت برنامه های فرهنگی، اجرای سرود، نمایش و مسابقات و برنامه های ویژه کودک و نوجوان نیز در جشن خانواده بزرگ ایران به اجرا در می آیند. اجرای نورافشانی در فرهنگسرای خاوران و میدان آزادی بصورت ویژه، نورافشانی بیش از ۷۰ میدان اصلی بصورت خاص و حدود هزار و صد نقطه نورافشانی محلی به همراه طنین بانگ الله اکبر در شب ۲۲ بهمن در پایتخت اجرا می شود.
زیبایی نژاد اظهار داشت: گل آرایی استیج اصلی ویژه برنامه روز ۲۲ بهمن، طراحی و اجرای فرش گل و کاروان گل در راه راهپیمایی با بهره گیری از نمادهای انقلاب اسلامی، فضاسازی و تبلیغات محیطی مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن و معابر منتهی به این مسیر، نصب تلویزیون های شهری در میدان آزادی و خیابان های آزادی، محمدعلی جناح و شهید آیت الله سعیدی برای پخش برنامه های جایگاه مراسم و بهره مندی شرکت کنندگان از برنامه ها، اجرای ویدئو مپینگ با محوریت دهه فجر انقلاب اسلامی در میدان آزادی نیز همچون برنامه های دیگر شهرداری تهران به شمار می روند. بیش از ۴۰ ایستگاه پذیرایی در راه راهپیمایی و ورودی ایستگاه های مترو (تئاتر شهر، میدان انقلاب و مقابل ساختمان مرکزی مترو) و همین طور چایخانه حضرت رضا (ع) نیز برپا می شوند.
وی در آخر از برگزاری مسابقه عکاسی عکس سلفی موبایلی با خانواده در راهپیمایی ۲۲ بهمن آگاهی داد.


منبع:

1402/11/30
09:24:41
5.0 / 5
321
تگهای خبر: آموزش , بازی , جوان , جوانان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
جوان بین Javanbin
javanbin.ir - حقوق مادی و معنوی سایت جوان بین محفوظ است

جوان بین

اخبار جوانان و نوجوانان