هاشمی مطرح كرد؛

وزارت ارشاد بهترین چینش مدیران استانی را در دولت مردمی داشت

وزارت ارشاد بهترین چینش مدیران استانی را در دولت مردمی داشت به گزارش جوان بین، جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در همایش مدیران کل استانهای وزارت فرهنگ اظهار داشت: در دولت مردمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بهترین چینش ها و بالاترین مدیران استانی را داشته است.



به گزارش جوان بین به نقل از مهر، هفتمین همایش مدیران کل استانهای وزارت فرهنگ با حضور سید محمد هاشمی جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعدادی از مدیران کل استانها بامداد امروز شنبه ۱۹ خرداد در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرا شد.
هاشمی جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به خدمات ارائه شده در دولت مردمی و لزوم ثبت و مستندسازی این فعالیت ها اظهار داشت: بعدها خواهند نوشت که ما تجربه های متفاوتی را در دولت مردمی تجربه کردیم و داغ از دست دادن رییس جمهور همچون این تجربه‎ ها بود.
وی افزود: شهید رئیسی خاصیت های بارزی داشتند همچون عقلانیت در حکمرانی، سعه صدر و پختگی اندیشه که یک مدیر برای مدیریت شایسته نیازمند آنست و آیت الله رئیسی علاوه بر این خاصیت ها از صفت تقوا هم بهره مند بود. ما خادم دولت آیت الله رئیسی هستیم و این برای ما سند افتخاری است.
هاشمی با اشاره به انتصاب مدیران استانها باتوجه به اصل شایسته سالاری و توجه ویژه وزیر فرهنگ به استانها در این دوره اظهار داشت: وزیر فرهنگ، حمایت و نگاه ویژه ای به بحث استانها داشتند و پشتیبانی از استانها در این دوره به لطف راهبری ایشان قابل توجه و بی سابقه بود.
وی با اشاره به انتخابات سریع ریاست جمهوری در هفته های آتی اظهار داشت: ما شرعا و از لحاظ قانونی مجاز به فعالیت انتخاباتی نیستیم. در دولت مردمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بهترین چینش ها و بالاترین مدیران استانی را داشته است.
هاشمی با اشاره بر مستندسازی از کارهای انجام شده در عرصه فرهنگ در دولت مردمی اضافه کرد: تعدادی از کارهای دولت مردمی مانند قرارگاه شهید آوینی در عرصه فرهنگ باید در حافطه تاریخی ثبت گردد.


منبع:

1403/03/21
10:54:46
5.0 / 5
219
تگهای خبر: پشتیبانی , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
جوان بین Javanbin
javanbin.ir - حقوق مادی و معنوی سایت جوان بین محفوظ است

جوان بین

اخبار جوانان و نوجوانان