قتل زن جوان خیاط به خاطر طلاهایش، ۲ برادر كه همكار او بودند به جنایت اعتراف كردند

قتل زن جوان خیاط به خاطر طلاهایش، ۲ برادر كه همكار او بودند به جنایت اعتراف كردند جوان بین قتل زن جوان خیاط به خاطر طلاهایش، ۲ برادر كه همكار او بودند به جنایت اعتراف كردند


به دنبال اعلام این خبر تیم تحقیق راهی محل حادثه در منطقه باقرشهر، خیابان یادگار امام شده و دریافتند مأموران شهرداری هنگام تخلیه سطل زباله با جسد زنی ناشناس مواجه شده و مبحث را به پلیس اطلاع داده اند.

جسد داخل گونی نارنجی رنگی قرار داشت و با ضربات مختلف چاقو به قتل رسیده بود.

در جست و جوی میدانی هیچ مدرك شناسایی كه هویت مقتول را نشان دهد به دست نیامد. درحالی كه بررسی ها ادامه داشت ساعت 30 دقیقه صبح چهارشنبه 5 اردیبهشت مرد میانسالی به كلانتری رفت و ناپدید شدن همسرش را گزارش كرد. طبق اظهارات مرد میانسال، همسرش شب گذشته محل كارش را كه كارگاه خیاطی بود ترك كرده و پس از آن ناپدید شده بود.
از آنجایی كه ناپدید شدن فرزانه با زمان و محل كشف جسد مطابقت داشت احتمال می رفت جسد كشف شده متعلق به زن خیاط باشد. بدین ترتیب از مرد میانسال خواسته شد تا جسد را شناسایی كند. بدین ترتیب مشخص شد جسد متعلق به فرزانه است. در تحقیقات میدانی و پلیسی از همكاران مقتول مشخص شد او ساعت 6: 30 دقیقه عصر 4 اردیبهشت از كارگاه خارج شده است. پلیس در بازبینی دوربین های مداربسته اطراف سطل زباله تصویر دو مرد جوان را كه در حال انتقال گونی نارنجی رنگی بودند شناسایی كرد. درحالی كه تیم تحقیق تصویر متهمان را در دست داشت، كارآگاهان به سراغ كارگاه خیاطی فرزانه رفتند و مشخص شد آنها دو برادر به نام های ایوب و امیر، از كارگران همان كارگاه هستند. همینطور در تحقیقات مشخص شد كه ایوب و امیر ساعت 12 ظهر 4 اردیبهشت از كارگاه مرخصی گرفته اند اما فردای روز قتل به كارگاه برگشته اند. با سرنخ های به دست آمده دو برادر دستگیر شدند اما در تحقیقات اولیه منكر جنایت شدند. ولی وقتی متهمان با مدارك پلیسی مواجه گشتند به ناچار لب به اعتراف گشودند.

ایوب اظهار داشت: «من به همراه برادرم امیر، با انگیزه سرقت طلاهای مقتول وی را با ضربات مختلف چاقو به قتل رساندیم. امیر ابتدا با یك میله به سر مقتول چند ضربه زد و سپس من با ضربات مختلف چاقو او را به قتل رساندم.»

امیر هم اظهار داشت: «هنگامی كه مقتول با برادرم درگیر شد، من هم كه بسیار ترسیده بودم با یك میله چند ضربه به سر وی زدم. پس از آن طلاهای مقتول را داخل یك دستمال گذاشته و آنها را بالای كابینت خانه قرار دادم.» در ادامه و با عنایت به اعتراف متهمان، در بازرسی از خانه آنها یك النگو و دو عدد انگشتر مقتول و چاقویی كه با آن زن جوان به قتل رسیده بود را كشف كردند. سرهنگ كارآگاه حمید مكرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، اظهار داشت: متهمان با صدور قرار بازداشت موقت و جهت انجام تحقیقات تكمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارند. 1717

1397/02/08
10:35:46
5.0 / 5
4539
تگهای خبر: جوان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۱
جوان بین Javanbin
javanbin.ir - حقوق مادی و معنوی سایت جوان بین محفوظ است

جوان بین

اخبار جوانان و نوجوانان