شیوه جدید فرار از سربازی برای جوانان اوكراین

شیوه جدید فرار از سربازی برای جوانان اوكراین به گزارش جوان بین خیلی از پسران جوان اوكراین برای فرار از خدمت دوساله سربازی، ترجیح می دهد تا با مادربزرگها ازدواج كنند!


به گزارش جوان بین به نقل از ایسنا از وستی، در تازه ترین مورد یك جوان ۲۲ساله اوكراینی با خواهر مادربزرگ پیر خود ازدواج كرد تا به سربازی نرود.
پدر این جوان اوكراینی با دفاع از اقدام پسرش، آن را تصمیم شخصی دانسته و عنوان كرده كه تمامی كارهای صورت گرفته قانونی بوده و ازدواج در دفاتر رسمی دولتی ثبت شده است.
با این حال اداره نظام وظیفه اوكراین از او به دادگاه شكایت كرده و خواهان بررسی امكان ازدواج با نسب های فامیلی و همینطور صحت این ازدواج است، هر چند وكلای اوكراینی معتقدند كه ازدواج آنان كاملا قانونی می باشد.
همچنین اداره نظام وظیفه اوكراین به این جوان اخطار داده كه باید از همسر پیر خود حداقل به مدت پنج سال كامل نگهداری كند و وی در سلامت كامل و زنده باشد والا تا پیش از رسیدن به سن ۲۷ سالگی مجبور است كه مجددا به خدمت سربازی برود!.
ادامه جنگ های داخلی در اوكراین كه از سال ۲۰۱۵ میلادی تا كنون ادامه دارد، سبب نگرانی جوانان و خانواده های اوكراینی از فرستادن فرزندانشان به خدمت سربازی شده و ترجیح می دهد تا به هر صورت با ثبت ازدواجی پنج ساله مانع از رفتن آنان به میدان های جنگ شوند.
در قوانین اوكراین، ازدواج مانع از رفتن واجدین شرایط سربازی به دوره خدمت ضرورت نظام وظیفه می گردد.


 

1396/08/29
11:32:45
5.0 / 5
4776
تگهای خبر: ازدواج , جوانان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
جوان بین Javanbin
javanbin.ir - حقوق مادی و معنوی سایت جوان بین محفوظ است

جوان بین

اخبار جوانان و نوجوانان