واریز مستمری مهرماه مددجویان بهزیستی

واریز مستمری مهرماه مددجویان بهزیستی به گزارش جوان بین رئیس سازمان بهزیستی كشور اظهار داشت: مستمری مهرماه مددجویان این سازمان روز دوشنبه واریز شده است.


به گزارش جوان بین به نقل از ایسنا، وحید قبادی دانا با اشاره به اینكه مجوز انجمن اوتیسم ایران باید از سازمان بهزیستی ستاندن شود، اظهار داشت: اما همه افرادی كه دارای مشكل اوتیسم هستند زیرمجموعه این انجمن نیستند و هم اكنون ۹۱ مركز توان بخشی اوتیسم در كشور تحت پوشش سازمان بهزیستی كشور در حال فعالیت هستند. اوتیسم یكی از مشكلاتی است كه در افراد ایجاد معلولیت می كند و حدود یك میلیون و ۴۵۰ هزار فرد دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی قرار دارند.
وی ادامه داد: بر طبق ماده ۲۶ قانون تنظیم قسمتی از مقررات دولت و ماده ۵۷ قانون احكام دائمی مجموعه هایی كه می خواهند تحت پوشش سازمان بهزیستی فعالیت كنند باید ابتدا مجوز خودرا از سازمان بهزیستی ستاندن كنند. انجمن اوتیسم ایران هیچ مجوزی از سازمان بهزیستی ندارد و در صورت ستاندن مجوز تعامل سازمان بهزیستی با این انجمن نیز بطور قانونی صورت خواهد گرفت.
بگفته رئیس سازمان بهزیستی كشور ۸۵۰۰ مجموعه خیریه و موسسات غیر دولتی از سازمان بهزیستی مجوز دارند و همكار این سازمان هستند.




منبع:

1398/08/02
18:56:37
5.0 / 5
4195
تگهای خبر: بهزیستی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳
جوان بین Javanbin
javanbin.ir - حقوق مادی و معنوی سایت جوان بین محفوظ است

جوان بین

اخبار جوانان و نوجوانان