پذیرش معتادان بی خانمان در كلیه مراكز بهزیستی

پذیرش معتادان بی خانمان در كلیه مراكز بهزیستی به گزارش جوان بین معاون توسعه پیشگیری و درمان سازمان بهزیستی كشور همزمان با بارش برف و برودت هوا از پذیرش بدون محدودیت معتادان در تمامی مراكز مراقبتی، كاهش صدمه و شلترهای تحت پوشش این سازمان اطلاع داد.


مجید رضازاده در گفتگو با ایسنا با بیان اینكه به تمام مراكز سازمان بهزیستی در مواقع بارش برف و برودت هوا ابلاغ می شود تا تمامی معتادان رجوع كننده را پذیرش كنند، اظهار داشت: این بخش نامه بخصوص به شلترها ارسال شده تا در این مواقع كلیه افراد را پذیرش كنند. هم اكنون هم تمامی مراكز استان تهران فعال می باشند و معتادان بی خانمان می توانند به این مراكز رجوع كنند.
وی ادامه داد: به جز مراكز مراقبتی، نگهداری و كاهش صدمه حتی مراكز روزانه هم می توانند در صورتیكه كمبود فضا وجود داشت، این افراد را ساماندهی كنند تا برای این افراد همزمان با سرمای هوا مشكلی ایجاد نشود.
به گفته معاون توسعه پیشگیری و درمان سازمان بهزیستی كشور كلیه محدودیت های فضایی پذیرش معتادان به دنبال بارش برف و باران و برودت هوا برداشته می شود و هیچ معتادی نباید به سبب خالی نبودن ظرفیت این مراكز پذیرش نشود و پشت در بماند.
رضازاده در انتها اضافه كرد: هم اكنون ۲۲ مركز كاهش صدمه در سطح استان تهران فعال است كه ۱۲ مورد از این مراكز شلتر هستند. تا این لحظه هم گزارشی در خصوص نبود ظرفیت در این مراكز به بهزیستی گزارش نشده است.



1398/10/30
13:39:27
5.0 / 5
4846
تگهای خبر: بهزیستی , محدودیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۵
جوان بین Javanbin
javanbin.ir - حقوق مادی و معنوی سایت جوان بین محفوظ است

جوان بین

اخبار جوانان و نوجوانان