مداح بحرینی سلب تابعیت شده به ایران می آید
به گزارش جوان بین، محمد غلوم مداح شاخص بحرینی بعد از سلب تابعیت توسط رژیم آل خلیفه، بزودی ساکن ایران خواهد شد.
«محمد غلوم» مداح شاخص بحرینی که همه ما با مداحی سلام یا مهدی او خاطره داریم، بعد از سلب تابعیت توسط رژیم آل خلیفه، اینروزها همراه فرزندانش زائر کربلای معلی شده و بزودی ساکن ایران خواهد شد.
گفتنی است آل خلیفه، بعد از سلب تابعیت از این مداح خاندان (ع) به جرم شیعه بودن و مدح آل الله، تابعیت او را ایرانی ثبت و وی را بهمراه خانواده از بحرین اخراج کرد.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب