جزئیات سفرهای نوروزی بازنشستگان كشوری تشریح شد

جزئیات سفرهای نوروزی بازنشستگان كشوری تشریح شد به گزارش جوان بین با بیان آغاز ثبت نام آنلاین تورهای سیاحتی و زیارتی صندوق بازنشستگی كشوری از آغاز هفته جاری، سوالات و ابهامات زیادی از جانب بازنشستگان تحت پوشش این صندوق مطرح شده كه سعی كردیم در گفتگو با مدیركل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی كشوری و مدیران عامل شركت های پرشین گلف، ایرانگردی و جهانگردی و سفر كارت ملی تا حد ممكن به آنها پاسخ دهیم.


زهرا زاده غلام، مدیركل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی كشوری با اشاره به همكاری شركت های گردشگری برای فراهم كردن سفرهای نوروزی مناسب برای بازنشستگان این صندوق، به ایسنا اظهار داشت: با وجود اعلام خبر آغاز ثبت نام تورهای زیارتی و سیاحتی به صورت آنلاین، هنوز شركت های تحت پوشش به صورت كامل برنامه تورهای نوروز خویش را در این سایت ثبت نكرده اند، اما بازنشستگان و موظفین عزیز می توانند جهت استفاده از تورهای مورد نظر خود به سایت شركت ایرانگردی و جهانگردی به نشانی www.ittic.com، سایت خاتم تور مربوط به شركت پرشین گلف به نشانی www.khatamtour.ir و همینطور سایت شركت سفر كارت ملی به نشانی baztour.ir رجوع كنند.
زاده غلام همینطور اظهار داشت: هر یك از بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی كشوری با یك نفر همراه در طول دوران بازنشستگی می توانند ۳ بار از تسهیلات سفر استفاده كنند. این تسهیلات امسال برای یك بازنشسته و فرد همراه به ۷۴۰ هزار تومان افزایش یافته كه در زمان ثبت نام و خرید آنلاین این مبلغ از مجموع هزینه تور این عزیزان كسر می شود.
وی خاطرنشان كرد: فروش ویژه نوروزی شركت ایرانگردی و جهانگردی شروع شده و برای شركت پرشین گلف هم تا آخر هفته ثبت نام آنلاین آن آغاز می شود.
زاده غلام اظهار داشت: برای اطلاع دقیق جهت رزرو تورهای نوروزی، بازنشستگان عزیز حتماً با شماره های ارتباطی این دو شركت بعنوان مجریان اصلی برگزاری تورهای گردشگری صندوق بازنشستگی كشوری تماس گرفته و درخواست خویش را اعلام كنند.

۴۷ هتل ایرانگردی در خدمت سفرهای نوروزی بازنشستگان

مهرداد تاوتلی مدیرعامل شركت ایرانگردی و جهانگردی هم در گفتگو با ایسنا، با اشاره به اجرای تورهای گردشگری نوروز توسط این شركت اظهار داشت: با عنایت به تاكید مدیر عامل محترم صندوق بازنشستگی كشوری، جناب آقای تقی زاده، برنامه مسافرت های نوروزی در چارچوب پكیج های ویژه برای رزرو آنلاین و در جهت رفاه حال بازنشستگان عزیز تحت پوشش، در سایت این شركت به نشانی www.ittic.com قرار داده شده است.
وی اظهار داشت: بازنشستگان فرهیخته صندوق بازنشستگی كشوری می توانند جهت ارتباط و رزرو پكیج مسافرتی نوروز به سایت شركت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی رجوع كنند یا از راه شماره تلفن های دفتر خدمات مسافرتی ایرانگردی و جهانگردی و همینطور سایت این دفتر رزرو آنلاین خویش را انجام دهند.
تاوتلی افزود: شماره تلفن های ۸۸۳۹۶۵۱۶، ۸۸۳۹۶۵۰۴، ۸۸۳۹۶۵۸۱، ۸۸۳۹۶۷۱۵، ۸۸۹۹۸۲۹۶، ۸۸۹۹۸۳۵۴، ۸۸۹۹۸۳۶۷ و ۸۸۹۹۸۳۶۴ برای تماس با دفتر خدمات مسافرتی ایرانگردی و جهانگردی و همینطور سایت agency.ittic.com جهت رزرو آنلاین تور در نظر گرفته شده است كه بازنشستگان عزیز در ساعات اداری می توانند با این شماره ها تماس بگیرند.
وی همینطور خاطرنشان كرد: بسته های مسافرتی ویژه نوروز، شامل ۴۷ هتل ایرانگردی و جهانگردی در ۲۳ استان كشور و همینطور تورهای مسافرتی به مقصدهای مختلف در سطح كشور است و ما سعی كردیم تا برای بازنشستگان صندوق بازنشستگی كشوری ۵۰ درصد تخفیف در محل اقامت و ۲۰ درصد تخفیف در خوراك در تمامی این هتل ها در نظر بگیریم.

بهبود خلیلی، مدیرعامل و نایب رییس هیأت مدیره شركت پرشین گلف هم در این زمینه تصریح كرد: با آغاز طرح «در خانه نمانیم» توسط صندوق بازنشستگی كشوری، این شركت افتخار دارد از سال ۱۳۸۶ بعنوان مجری عرضه خدمات گردشگری به بازنشستگان عزیز انجام وظیفه كند و از سال ۱۳۹۳ هم این خدمات را به صورت آنلاین در اختیار این قشر فرهیخته و زحمتكش قرار دهد كه این مهم هم اكنون هم ادامه داشته و تمام تلاش ما توسعه و ارتقای سیستم آنلاین خدمات رسانی به این عزیزان است.
وی اضافه كرد: این شركت در ۵ سال اخیر ۲۹۰ هزار نفر از این عزیزان را به مقصدهای مختلف گردشگری اعزام كرده كه ۸۴ هزار نفر از این تعداد مربوط به سال جاری است.
خلیلی افزود: نزدیك به ۶۰ درصد سفرهای بازنشستگان و موظفین عزیز در طول سال به مقصد مشهد مقدس انجام می شود كه هم اكنون رایزنی با مراكز اقامتی در كل كشور بخصوص در شهر مشهد در حال انجام می باشد كه با قطعی شدن نتیجه آن، بخش تورهای نوروزی سایت خاتم تور به نشانی www.khatamtour.ir حداكثر تا تاریخ ۵ اسفند ماه تكمیل و برای انجام رزرو تورهای نوروزی آماده خواهد شد.
خلیلی افزود: البته اطلاعات و نحوه رزرو بعضی از مقاصد گردشگری در سطح كشور قبل از تاریخ ۵ اسفند بر روی سامانه خاتم تور تعبیه و در اختیار بازنشستگان قرار خواهد گرفت.
وی بیان كرد: ۶۰ هتل طرف قرارداد در سطح كشور در حال خدمت رسانی به بازنشستگان عزیز هستند كه تلاش ما عرضه بهترین و بیشترین خدمت به بازنشستگان عزیز است.
خلیلی افزود: علاوه بر تورهای موجود، تور آبدرمانی محلات هم با حمایت صندوق بازنشستگی كشوری برای بازنشستگان عزیز قابل استفاده بوده، كه اطلاعات لازم در این خصوص هم بر روی سایت خاتم تور قابل مشاهده می باشد.

سید مهدی خراسانی، سرپرست شركت سفر كارت ملی متعلق به صندوق بازنشستگی كشوری و وابسته به شركت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی هم در سخنان كوتاهی اعلام نمود: این شركت آمادگی دارد تا با افتخار، در فروردین ماه ۹۸ با پكیج تورهای نوروزی خود پذیرای بازنشستگان ارجمند كشوری باشد.
وی اظهار داشت: بازنشستگان می توانند با رجوع به سامانه رزور آنلاین تور به نشانی baztour.ir یا تماس تلفنی در ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۶۴۳-۰۲۱ داخلی ۷۰۹ و ۷۰۸ یا شماره تماس ۳-۸۸۶۵۹۳۶۰ جهت رزرو تورهای نوروزی اقدام نمایند.



1397/11/30
14:03:12
5.0 / 5
4745
تگهای خبر: بازنشستگی , تسهیلات , خدمات , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۱
جوان بین Javanbin
javanbin.ir - حقوق مادی و معنوی سایت جوان بین محفوظ است

جوان بین

اخبار جوانان و نوجوانان